Vet inte !

Seriöst , bryr mig alltid hura jag ser ut i håret ,jag vet vad ni nu kommer tänka ''vilken fjortis'' men bryr mig inte tycker det är kul att göra iorning mig i håret ;) och när jag väl har gjort mig i ordning får ingen röra mitt hår !

men vet inte vilken frisyr jag ska ha till skolan på månda jag har lek lite med mig själv och gjort olika frissor
och ni ska få hjälpa mig och välja uut en , Ni får nr på bilden som i den frisyren jag passar i men bara en gång !
okej det är inte svårt ,Den som får flest röster har jag ;)

e ni med här kommer dom :

1 .


mittbena ? ;)

2.


snelugg ;) ? med håret på båda sidorna ;)?

3 .


snelugg och håret på en sida ? ;)

4 .


haha toffs på en sida ;) ?

5 .


Flätor :P?

6.



okej den bjöd jag på ! fläta på en sida ?

7 .


toffs med snelugg framme ;) ?

8 .


toffs md spenne ;)

9 .


låg toffs ? :P

10 .


rätt så hög toffs ;)


11 .


hög toffs ! ;P?

12



bulle på huvet och lugg framme ;)

13 .



bulle och lugg i spenne ;)?

14 .



bulle på hövvet ;)

och sist en oseriös bild ;)



haha nr 15 får den bli haha ;)

okej RÖST A nu då ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0