Fullt ös ,medvetslööös !

Hej !
hemma från stallet nu , rubriken talar !
Är helt slut men riktigt nöjd över båda ponnysarna idag ! jag red ju både jackpot och candy och jag hoppade inte 80 cm med candy eftersom vi inte har tränat på läänge !
men felfri med henne på 70 cm , riktigt fina språng !

Med jackpot så hoppa jag upp och jag bara ta mig hääär ifrån typ , han är inte alls lik candy på något sätt ! han är riktig stark , hoppa fram och det gick tumme ner men tess hjälpte mig och peppa mig , tog ett språng och fick serri inte stop ! men tess sa att om man drar , drar han med ! så jag skulle mjukna och sen ''dra'' lite och sen mjukna och sen får man hålla på sååå !

Thersese sa att jag skulle få testa han lite på jullovet nu , så jag ska typ bestämma dagar med Johanna men kommer fortfarande rida candy vissa dagar! men är riktigt trött så jag kanske lägger in ett litet inlägg senare men inte nu!



fiiiiina ponny !


suddig bild , men det var ingen som tog kort den rundan , jag har beskärt ! :)
Fina ponnysar ♥

puss/ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0