god jul juee :)

Hej , myst hela dagen typ !
vart i stallet , trodde detta var min otursdag , red yes idag eftersom candy har jullov .
Gick la sådäär , hon var jätte fin i början men sen kom krestin och krille så då blev hon överpigg ,
Skulle rida snett igenom och byta galopp , hon ville INTE snett igenom utan hon ville rida på volten så hon vrad sig åt ett hål och jag åt ett sen satt jag på rumpa i sanden :)
hon skena och hållde på slängde av  mig på samma sätt igen .
trodde verkliggen detta var min otursdag . missa bussen satt i ytterby ttyp 45 min . sen hände allt i stallet .

Men vet ni vad ? jag och mamma hade köpt bingolott för uppersittarkvällen så vi spela och jag vann!
haha inte mycket men mina pengar 100 spen ? hahaha nej inte mycket , men det passa bra i juletid .alla pengar e slut jue ;)?

ska sova nu så hörs vi imogon på självaste julafton ;)
puss , och gojull på er :)



yeezipezzie förra året :)
ser lika dan ut nu men lite lurvigare , på måndag ska jag rida henne igen och då ska jag försöka få nån att filma och kom ihåg shettis :)

/ebba

Kommentarer
Postat av: kajsa

god jul ♥

2011-12-24 @ 00:43:45
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0