hejsan.

Hejsan .
sitter och chillar med johanna brevid mig . vi har precis typ badat bubbelbad !  det var riktigt skönt nu efter en stalldag .

red aldrig idag , frös ihjäl och så hjälpte jag till att ta in hästarna . och våran buss gick 6 typ så hann inte med då , annars hade jag ridit , det hände lite saker i hagen också som bara blev jobbigt . jaja

imorgon är det dags för möte med johannas föreldrar och hon och mina föräldrar och therese om hur det blir nästa år med vilken ponny jag och johanna ska ha :)

puss.
image description

Vill seriöst ta bort bloggen men ändå inte . jag kommer säkert ångra mig men kanske kommer tbks ,kommer någ lösenordskydda den .

/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0