okej ni får endå , tävlingar !

Jag kan ju säga att ni inte får frågestund men ni kan få ett inlägg . tänkte prata lite om tävlingar nu detta året , vill gärna åka på någon mer tävling nu iår helst 2 st men det är lite svårt att hitta till mig och candy .ni vet att candy är väldigt gammal eller hur ? och hon orkar knappt 2 klasser ,och hon hoppar inte högre en 80 cm annars säger det stopp . hon orkar inte högre men såklart älskar jag henne endå ! :)

vi får la se hur det blir nästa år ,hästbyte kanske ,jag vet inte .vi får la se ,men nu ska jag ägna allt tid åt candy och mig :)♥










Men ponnyn kan hoppa iaf och det är jag inte ensam om att tycka ! :D

♥ I LOVE YOU CANDY ♥
/EBA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0