förlåt !

hej !
förlåt för jag inte skrev något mer efter stallet men jag kolla på en film med pappa !
Sen skulle jag skriva efter men då kunde jag inte komma in på någonting på internet !
Så stängde ner datorn för var endå soppas trött efter en dag i stallet :)

Gårdagens ridpass var super !
Ibörjan var hon lite pigg och stel och ville inte stå still men det är kallt och så !
så gjorde några halter och så lite överalt för att hon skulle lyssna mer på mig !
Men när emelie kom in i ridhuset eftersom jag var själv och red börja hon slappna av ,
ja börja trava fram och hon var jätte fin prinsessan !♥
I galoppen , amen gud jag har glömt hur härlig galopp hon har !
Men vi öva på galoppombyten och det gick faktist jätte bra ! :D


Candy idag innan vårat ridpass ! :D
filten är bara på när vi rider fram !

men sen när pappa hämta mig s åkte vi till maxi och köpte lite godis och sådant ! :D
och sen såg vi 17 again skit bra verkligen !

men nu ska jagb kolla bloggar !
Pusshej !

/ebs

Kommentarer
Postat av: Julia Dyberg

Svar på kommentar.



Tack så mycket :D

Nej det är inte min egen häst, tyvärr! Men jag rider henne :)

2011-10-30 @ 10:05:46
URL: http://juliadyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0