Sammanfattning :)

Hej !
Nu kommer lite snabb sammanfatning av helgen !
Lördag så åkte jag till stallet typ halv 11 , var ute och fota lite i hagen i början !
sen ställde jag mig och mockade och sen så ringde jonnis och frågar om jag kan möta henne ,
och jag som alltid säger ja sa ju såklart Ja ;)
Mötte henne sen så gjorde jag klart mina saker och fotade johanna när hon red !
Sen red jag yes och johanna Candy !
Om ni undrar varför jag inte rider Candy är för johannas ponny är sjuk så hade hon anmält sig till en tävling (som var idag) och så fick hon lna candy att åka med ist !

idag gick jag upp klockan 6 och klädde på oss bra med kläder för det var svinkallt ute så aa , !
Tåg lastbilen och drog ner till Troya horse arena :)

Vi hade 2 taggade ponnysar där inne , Torina är ena och Candy är andra :)
Johanna tävla candy och sen så har dom letat efter en fodervärd till torina så en ny tjej som heter Alexandra som rider och tävlar tora en 11åring som är GRYM på att rida !
Förstaklassen(L:D clearound)  johanna &Candy : Det gickjätte bra FELFRIA och rosett på de ! :)
Johanna andra klassen ( L:C a:o / a:o ) : det gick jätte bra felfria i grunden men fick ett stopp i omhoppningen :(
Förstaklassen alexandra( L:C -.- ) : det gick jätte bra och slutade på en 5:e placering :)
andraklassen alexandra ( L:B -.- ) :Det gick jätte bra ett stopp på 3 bara :(

en bra dag , förlåt för rörigt inlägg men dör snart !

/ebba
värdens bästa häst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0