10 Sanningar om mig :)

  • Allt detta är sant ! :)
  • Jag hatar att vara hemma själv !
  • Jag vill antingen jobba som fotograf eller nåt inom ridsporten !
  • Jag älskar marobo chocklad digestiv ! :)
  • Hur många lingon finns det i värden är min absoluta favvo film :)
  • Jag älskar mitt stall och därför vill jag inte byta !
  • Jag älskar att ta bilder på mig själv haha FJORTIS hehe , ne men vet inte hehe :)
  • Min familj är värsta datnördarna !
  • Jag har en oäkta onepiece ,How care ! jo vet en som går och säger det till alla ! SLUTA !är du 3 ! ? bryr mig värkligen inte om om jag har märkeskläder eller ej visst det är snyggt men min onepiece ser EXAT ut som en riktig !
  • Just nu gör jag en film som kommer upp ikväll :)


haha bjuder ! :) (min onepiece)

xoxo ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0