Låååång dag !

Hej hemma nu efter en lååååång dag ...
Först skolan då och orintering och sen stallet , Ett helt pass utan stigbyglar .. !
Känner mig helt stel nu och kommer få sjuk träningsverk imon !

Imon blir det SPRUTA :/ Jag vill inte ta mig bort ...
Hoppas det kommer gå bra det brukar det :)

Idag var ett AWSOME ridpass ♥
Red ju somsagt ett helt pass utan stigbyglar !
La fram bommar och hoppa upp ...
Ibörjan så kändes det bara helt fel , hon var helt crazy och lyssna inget ...
jag gjorde lite skänkelvikningar och jobbade på volterna för att få henna att lyssna ..
Hon var stel och kändes inte bra .. i slutet släppte ALLT !
Hon lyssna och var mjuk och skänkelvikingarna gick super !
jobbade mycket i gallopen för att jag också skulle få lite bättre balans :D

Så en rätt så lyckad dag men kommer aldrig vilja gå upp imon !

Hörs .



älskling ♥



♥ !

xoxo ebba ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0