Godnatt.

Godnatt bloooooggen... Ligger in sängen och ska snart sova, är svin trött. Har precis tagit en dusch och så, har varit i stallet hela kvällen så är supertrött så ni får urskäta att inlägget kan bli lite flummigt.

Red ett vanligt pass med Jackpot idag, vårat värsta pass någonsin... Han var pigg och lyssnade inte, red fult och flummigt, tänkte inte alls.. Tillslut fick jag någ, tog en galopp på volten och sedan gick jag ut och galopperade på vägen så jag kunde få upp mitt humör!

Imorgon blir det först skola och sedan dra sig mot stallet, ska fixa allt inför lördag och packa, rida jackpot ska jag också, hoppas det blir ett bättre pass än idag annars har jag inget självförtroende till lördag...
Jaja hörs imorgon!


/ebba

Kommentarer
Postat av: kajsa

sv: jag följer dig redan via blogloviin :D

2012-04-19 @ 22:13:20
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0