Godnatt alla lovers and haters!

Godnatt alla lovers and haters!
Ligger i sängen, eller sitter i sängen och tittar lite bloggar och så innan jag ska stänga ner datorn för dagen. Kollar också på Titanic, jag tror iaf det? den går på TV1 och dom bor på ett fartyg som ser ut som titanic och så hette serien Titanic! Haha, men det är inte sammaa Titanic som jag har sett :)

Imorgon - är det skola igen... Varför måste loven gå så fort? Jaja, ska försöka ha kul med mina vänner och så imorgon så dagen går fortare :)

När Jag kommer hem så ska jag anmäla mig&Jackpot till vår andra start tillsammans i Trollhättan - Nossebro, Jag&Johanna skulle igentligen anmält oss i helgen men eftersom vi efteranmäler oss så måste dom dra pengarna direkt och jag var ju inte hemma och vi kunde inte föra över pengar men jag ringde till pappa så han skulle lägga över pengarna på mitt ''Ridsportsförbund konto'', men eftersom det är helg så är inte banken uppe så dom kommer in imorgon :)

Nej, nu ska jag stänga ner datorn och gosa ner mig med världens sötast och gosigaste Katt ♥
Hörs imorgon min lovers and Haters!



Gosigaste smulan ♥

/ebba

Kommentarer
Postat av: J O N S S O N L

Hoppas du får en fortsatt bra och vecka!

Allt bra idag? :)

2012-04-16 @ 07:56:29
URL: http://jonssonl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0