Heeeeejsan!

Heeeeeeeejsan!
Sitter i mitt rum nu och proppar i mig godis och känner mig alldeles fööör tjock. Mammas&pappas kompisar är här och dom ska sova här tills imorgon. Fick ett till påskägg av dom, fick ett när det var påsk och nu ett idag! Tack :)

Var i stallet idag, Red 2 hästar och mockade,fyllde höpåsar&fyllde vatten. Har svin ont i mitt knä, Kunde knappt rida, fick ta pauser heela tiden då jag var tvungen att låta det vila lite. Jag vet inte enns vad jag har gjort? :O
Red Yes först, hon var jätte fin. Åhhhh vad jag älskar den ponnyn asså, MY DREAM! Red lite skänkelvikningar och halter, mycket halter. Red inte jätte länge men ett tag, ungefär 30-45min. Hon var iaf svin fin!
Efter yes red jag Jackpot, red inte heller så länge med honom minst 30min. Han var göööööör fin! Vårat BÄSTA ridpass ever! Han lyssnade för skänklarna ordentligt, samma som jag red med Yes typ, mycket halter, skänkelvikninga, kändes grymt bra och allt, nu taggar både Jag&Jackpot inför imorgon :)
Någon bloggläsare som ska åka och titta på Stora Höga? Tar ni kort, maila mig gärna : [email protected].



Nej nu ska jag chatta med friends och typ tjocka i mig ennu mera godis, nolifeeer!
Puss och kram jävla fucking skumbanan hahahahahhahahahhahahahahaha :)



/ebba


Kommentarer
Postat av: Sara

2012-04-29 @ 09:36:47
URL: http://ponnybruuudarna.blogg-
Postat av: Sara

Jag kommer nog och tittar det tror jag iaf!!<333

Ska bli spännande att se Tess och doris, och dej oxå!!<33:D

2012-04-29 @ 09:38:16
URL: http://ponnybruuudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0