Hejsan!

Hejsan bloggen... Gjort läxor lite idag är klar med allt ska bara göra klart matten. Just nu sitter jag i mitt rum efter 4 km kvällsrunda blandannat joggning+ fys på studsmattan, känner mig stolt.. igen! :)
Väntar på att mamma ska komma hem så hon kan läsa min berättelse som jag har gjort i skolan, då pappa gillade den. Det känns som att jag inte har några ben kvar, as varm och har lite ont i huvudet!

Imorgon blir det skolan först, kommer sedan efter skolan hem och bloggar för er och göra alla läxor klara. Gött!

Eftersom jag går i 6:an nu så ska ju jag välja skola och alla har la redan gjort det, eller? Jag kan seriöst inte bestämma mig, förut stog det mellan Ytterby eller Munkgärde och nu står det mellan stora höga eller munkgärde, eftersom vi ska flytta till stora höga så har jag närmast dit men samtidigt vill jag gå med några kompisar på munkgärde! Jag får damp...
Går ni på Stora höga eller Munkgärde? Eller kanske ska ni börja där efter sommarlovet? OM ni redan går på en av skolorna SNÄLLA säg vilken ni gillar mest, behöver er nu :)?

image description

Hahaha random bild på mitt hår igår då jag satte tuggemmi i håret och fick tvätta bort det :D

sov gott!

/ebba

Kommentarer
Postat av: J O N S S O N L

SV: VIsst, säg till när du lagt till mig så gör jag detsamma på dig :)

2012-04-18 @ 08:01:59
URL: http://jonssonl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0