Helloo!

Hej och förlåt!
Ska snart sätta på en film och sova, Jag och johanna åkte in till GBG och gick på bio. Åkte in klockan halv 1 och kom hem kvart över 8, Låååång dag!
Vi kollade på Titanic i 3D och den var la helt okej, inte som jag trodde den skulle vara men helt okej var den :)
Jag försökte mobilblogga men det gick inte, Jag försökte hur många gånger som helst men det dampa sönder och då gav jag upp! Jaja, vi lever ju iaf ;)

Imorgon blir det stallet, får se hur jag gör.
Kanske bara hänger med johanna och hjälper henne eller så rider jag och gör grejer. Får se, men det vet jag imorgon hoppas jag :)

Nej nu ska jag och Johanna kypa ner i sängen och glo film.
Hörs imorgon!

image description

Vi fular oss, BJUDER!

/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0