JAAAAAAAA !

Hej!
Sitter fortfarande i soffan framför teven, Therese ringde mig förut och nu har jag anmält mig och Jackpot till en sjukt rolig grej. Jag och Jackpot ska till Borås på en tränings helg hos Robin Ingvarsson och Felicia Brundin, Det ska verkligen bli sjukt kul. Så den 28-29 april ska jag upp till borås för världens roligaste helg :)

Robin som haft många framgångar i sitt liv har bland annat :
13 SM medaljer varav 7 Guld!
Han har deltagit i EM två gånger, tävlat i scandinavium 8 gånger, vunnit ridsport ponnycup deltävlingar 10 gånger och vunnit en final i ridsport ponnycup.
I scandinavium har han vart trea, tvåa och vunnit med olika hästar varje gång, han har även några vinster i 150 hoppningar!

Vill du med träna för ROBIN läs mer HÄR :)


Nu ska jag börja göra mig iordning för ska åka till mina kusiner nu, hörs senare :)
puss

/3bba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0