Hejsan hoppsan!

Hejsan, har precis ätit middag med johanna - seeeen middag , haha!

Hoppa ju idag och det gick la sådäär , vi hoppade M:et. Han var ganska så stark och uuuberpigg , han drog ner huvudet exat HELA TIDEN . sista språnget jag tog , gjorde han ett jätte språng och jag var näära på att ramla av men drog mig upp igen men annars var han super , Johanna däremot gick det la såådär för

Det blev ett missförstånd, hon hamnade konstigt över hindret, flög av in i väggen och landade på huvudet i marken
hon hade svinont.. hon Låg med huvudet i marken och var super-yr!

Men sen mådde hon bättre och vi har spelat värdens roligaste spel , Jag ägde också på det!:)
men nu ska vi gotta i oss godis och se på någon film!



haha söööt biild asså :)<3

/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0