Lusten är tillbaka liteee...

Hade verkligen ingen lust att blogga igår/idag, lusten kom tillbaka lite så slänger la in ett inägg då.
Vart i skolan hela dagen, ville bara ligga kvar i sängen när kockan ringde. Helgen har ju vart helt Awsome.
Bloggade ju somsagt aldrig igår, hade biljetter till morgonen men när den ''showen'' var slut gick vi och köpte biljetter till kvällen med. Köpte faktiskt aldrig någonting igår på mässan. Hitta inget som verkligen jag sög efter.
tjäna pengar på det.
Jaja helt nöjd endå :)

En till rolig sak som jag ska faktiskt berätta för er ÄVEN om det inte är riktigt klart ännu.
Vet ni var jag ska i maj? Jag ska till Spanien :) och jag har verkligen trevligt sällskap, Jonnis ska åka med. är inte det helt underbart? :)♥ Vi ska hyra eget hus i spanien med egen pool.ska bli Riktigt rolig:)

image description

/EBBA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0