Hej ,Tja ,shu ,hejsan , heiisan och hej ! :)

hej!
sitter och kollar teve och har precis ätit ''mellanmål'' , tittar lite olika bloggar , kommentera DIN blogg i kommentarsfältet så går jag in och kollar och kanske skriver en söt liten kommentar tbk :)

pluggat lite också men nu är jag snart klar med läxan !
så det är ju skönt men har typ glosor i engelskan och spanskan .
så är ju inte riktigt klar än men snart , men ska inte göra mer idag iaf.

PUSS ♥

(sitter på mammas dator så inga NyA bilder)

image description

/ebba

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: tack så mycket! :)

jag köpte den på nätet asså filippas ridsport sen kostade den 999kr

vet inte om det går att köpa den längre där..

2012-02-01 @ 06:49:28
URL: http://essebestinett.blogg.se/
Postat av: Matilda :(

Förlåt, att det kommer ut samma bilder. Jag förstår dig nu.. När jag kollade på min blogg och såg att jag hade samma bild på 4-5 inlägg. Jag ska bättra mig. Men jag hinner inte blogga så mke så det händer att jag bara tar någon bild snabbt. Men jag ska bättra mig!:( :)Ebba din på är sjukt bra. Du ger mig tips och jag tar åt mig. :)/Matilda :)

2012-02-01 @ 08:13:43
URL: http://thatsmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0