Svaren.bilderna från idag kommer imellan frågerna !

postad av : anonym

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?lite...
2. Har du nånsin blivit sårad?nja
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade?mmh
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? aa
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna?nepp
6. Har du haft en hemlig beundrare?nepp
7. Är du kär? a
8. Vill du gifta dig i framtiden?a


postad av :anonym
10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust?
2. Hår eller ögon?
3. Katt eller hund?
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar?
5. TV eller Internet?
6. Coca-cola eller Pepsi?
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll?
8. Pengar eller lycka?
9. Dag eller natt?
10. facebook eller mobil?


postad av: anonym
4 "Har du nånsin…"
1. Brutit ett ben? nej det har jag inte
2. Ätit en hel tårta? nja
3. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? nej
4. Gråtit när ett husdjur dog? har aldrig haft ett husdjur som dött men skulle verklgen göra !


Postat av: Elin
Vad har du för mål med Jackpot ? Just nu : satsa 110% på oss och verkligen fokusera och sen kommer målen .
varför började du rida ? Min mamma var intresserad av hästar och tyckte jag skulle testa på det!
roligast med att rida ? att man harv ett sånt sambad med ett sånt stort djur !
om 10 år vad är du då ? asså vet verkligen inte ..


Postat av: r o n j a

Vilka bloggar följer du? Mååååååånga men din är en av dom :) kan göra ett inlägg med bloggar jag följer :)
Tur nummer? 14
Favorit musik? Kapten röd , rihanna typ , kommer nya favolåtar varje dag typ hahaha :)
Favorit kläder? jag kan göra ett inlägg och ta kort på dom och lite sånt ;) blir det bra :)?

Kram :D : Kram :D


 

Postat av: Johanna

hur många år har du ridit ? 5 ½ år :)
hur gammal är du ? Jag är 12 snart 13 :)
kan du göra en sminkvideo? hahah kanske , får se , sminkar mig sjukt konstigt , men får se kanske om ni slår besöktrekord eller kommenterar mycket :)

 

/ebvba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0