usch !

USCH FÖR MIG !
Förlåt mig bloggläsare . hinner ju ingenting med bloggen juuu . vart i stallet hela dagen och blogg.se appen dampa loss . Skulle givit er en videoblogg , inte änns hunnit filma . får någ göra det imorgon innan stallet !

Vart i stallet heeeeela dagen verkligen , åkte dit 12 typ och var där till halv 8 . ridit 3 ponnysar .vart en riktigt rolig dag haha dampa loss när jag och emelie skulle hoppa 2 shettisar hahahaha skratta serri i två hela varv . hehe...


Imorgon blir det stallet då , hopptränar imorgon på pottie . riktigt taggad eller vad säger du pottie ? ;)
En håltaryttare kanske kommer imorgon och tränar inför bohuscupen !

Ni kanske förstår att jag måste sova nu efter hela denna dagen och så ska jag upp tidigt imorgon .
puss/eran dåliga bloggare ebba :)

P.S outfiten idag då :)

image description

snyggt eller , haha ?
ridbyxor -JW 700:-
ridstrumper - ullared 50:-
ridväst - ullared 359:-
ridtröja - ullared 100:-
ridhjälm - ullared - 469:-

/ebba

Kommentarer
Postat av: ebba<33

fin blogg och kolla gärna min blogg lite då o då självklart kollar jag din oxå :) <3

2012-01-07 @ 09:14:59
URL: http://yourlifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0