Hehe.. trööööött!

Hejsan bloggen!
Kom hem från klassresan för 3timmar sedan kanske. Är så sjuukt trött, vi tältade och det var jätte kallt och kunde inte sova så somnade klockan halv 6 imorse. Trodde jag skulle dö, det var ju hur kallt som helst inatt!
Vi hade iaf sjukt kul och det var jätte roligt, ett tips att åka till Ästad Gård. Vi gjorde olika stationer, det regna och åska men vi var inne så de gjorde ingenting. Älskade att åka den ''mekaniska tjuren'', ägde på den! satt kvar hela åkturen och vårat lag vann den stationen och HELA SKITEN, Wihooo. Jag älskar verkligen hela min klass ♥

Är sjukt trött så ska slappa lite till, hörs senare :D



Jag och min klasskompis Jessie, hon kommer kanske(inte helt säkert) gå i min klass i stora höga <3

/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0