Älskar er såhääääär mycket!

Godnatt!
Kan ju säga att statestiken har legat på topp hela dagen. älskar er jätte mycket hoppas ni vet hur mycket bloggen och alla ni betyder för mig :)

Kollade precis klart på BB och hade ju hoppats på att sipan lämnade ikväll men icke sa nicke det var kija som fick lämna, jag bryr mig inte så jätte mycket bara Marcelo och Annika får stanna så är jag nöjd! :D

Imorgon blir det skola igen, lååång dag slutar halv 4 så inte hemma förens 4, bloggar när jag kommer hem sedan blir det att göra klart alla läxorna :)

Nu ska jag gå och lägga mig, har lagt fram kläder inför skolan imorgon(kan gå upp mycket senare då:)) och mitt hår är platt ska bara sminka mig imorgon, det är mycket skönare att allt sådant är klart så slipper man det på morgonen :)

Ha det gött igelkött:P



första bilden som blondiiie <3

godnatt sötisar/ebba



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0