Damp!

Damp!
Hej, min dator har värsta dampet eller jag vet inte vilket som har damp antingen SD-cardet från min kamra eller så är det datorn.
Jag tänkte ladda över alla bilderna från idag till bloggen men när jag sätter i SD-cardet så kommer det inte upp något som det alltid gör, och så går jag in på ''dator'' och där står det inte heller något!
någon som vet hur man gör?:)
Får ta tag i pappa imorgon och säga att jag behöver hjälp!:)
Bilderna kommer då imorgon om det funkar..

Är sjuuuukt trött, och ska snart gå och lägga mig, så jag vill bara säga godnatt till er så hörs vi imorgon babe's♥

image description

/ebbs

Kommentarer
Postat av: naxo - bloggen med tips!

sv: yesbox, fick du sova ut riktigt i morse+:D

2012-03-17 @ 22:48:48
URL: http://naxo.blogg.se/
Postat av: Anonym

2012-03-17 @ 22:51:00
Postat av: naxo - bloggen med tips!

sv: nej skulle spela match :/ vad har du gjort idag?

2012-03-17 @ 22:51:14
URL: http://naxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0