Förlåååt!

Förlåt!
Vart i skolan och sedan vart med en kompis.
Hade Nationella prov i matematik idag, det gick faktiskt väldigt bra, tyckte det var ganska så lätt, Men alltid när jag säger att det känns att det gått bra så har det gått super dåligt ... Men får väll hoppas på det bästa :)

Har precis kollat på ''Sveriges top model'' och väntar i Big brother.
Kollar ni på bigbrother?
Tycker det är super kul verkligen, hejjar på Marcelo och Annika :P

Nej, nu ska jag plugga lite engelska, sedan är jag klar med all läxa..
juste har 32 spanskaglosor också.. :/
Men det tänker jag inte öva på idag, dom kunde ju förvarnat mig redan förra året så jag kunde hinna öva alla innan torsdag :)

Hej förresten ! :)
Puss&kram



saknar fotbollen <3

/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0