Godnatt!

Godnatt!
ska sova nu, har galet ont i huvudet, mår lite bättre nu en förut iaf.
Många som undrade hur jag fick hjärnskakning, emh ska berätta..
Jag brukar ibland spela fotboll på rasterna, men just denna rasten hade vi ingen boll, så jag gick iväg till några kompisar en liten stund och så gick jag upp mot fotbolls planen efter ett tag och såg att det var några som kom med en boll, så jag ställer mig och ropar till kompisarna som stor lite längre bort att vi har en fotboll nu, jag hinner bara säga '' vi har en fot'' innan jag hör en som skriker ''Akta Ebba'', Jag ramlade och svimmade i ca 2 sek och vaknade sedan igen och märkte hur ont i huvudet jag hade. Min kompis hade då lagt ner bollen och skulle sjuta ett riktigt hårt skott på mål och råkar sjuta lite snett så den träffar mig rakt i tinningen, landade dock också på 2 fingrar som jag stykade lite lätt ... Jag gick då upp med händera för ögonen upp till skolsyster och hon säger att jag skulle lägga mig på ''skötarbordet'' och vila lite, hon trodde att det var en lätt hjärnskakning så jag skulle undvika att sitta vid datorn och spela tv-spel...
Jag ringde mamma efter ett tag så hon fick hämta mig!

Elina och Johanna fixade mina saker i stallet idag, tack till er ennu en gång ni är verkligen guldvärda! :)

Nu ska jag försöka sova bort huvudvärken och försöka ta mig upp till skolan imorgon,
Hoppas ni har haft en bättre dag en mig!

image description
/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0