Godnatt ..zZzZ

Godnatt..
Kom hem från stenungsund klockan 6 typ,är jätte nöjd med allt jag köpt, bilder kan ni får någon dag haha kanske imorgon eller så får ni se dom när jag har på mig dom när jag typ ska till skolan. sedan Grillade jag och myste med familjen :)
Ska gå och lägga mig och kolla på en film med mamma och pappa, ska upp imorgon klockan 9 och då blir det upp och springa med pappa! duktig jag känner mig ;)
Efter springningen så ska jag dra till stallet och göra alla mina saker, skritta jack och kanske ska fråga om jag får hoppa lilla Yes? :)

Imorgon hoppas jag på en bra dag!
men nu väntar pappa och mamma på mig så ska säga godnatt nu <3
puss på er!




bild från idag, bjuder på denna... :)
/ebba



Kommentarer
Postat av: Emma&Emma

eeeebbbbaaaaaaaa, jag älskar och läsa din blogg!

2012-03-24 @ 08:41:17
URL: http://teamislands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0