Godnatt<3

Hejhej!
Ligger i sängen och kollar lassemajas dektektivbyrå:)

Ny design+header, gillar Ni den? hiss eller Diss, snälla säg vad ni tycker.

En sak jag äääälskar med bloggappen är att det kommit två nya saker på den som jag har har saknat,vet ni vad det är ni som har den? Jo det är att man kan kolla statistiken och att man kan lägga in i olika kategorier(kanske har funnits länge men inget jag har märkt) i'm love<3:D

Imorgon blir det skola igen, tror att vi kommer ha nationella-prov i matte någon dag i veckan här=jag kommer dööööö! Haha är super nervös då jag faktiskt har lite svårt med vissa saker i matten, får hoppas att det inte är imorgon iaf;)

Hörs imorgon, jag älskar er!
Hörs<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0