Goodnight <3

Godnatt bloggen och alla ni!
Har gjort några tidsinställda för imorgon då jag är och Praoar i stallet. Börjar klockan 9 och slutar? Haha jag vet faktiskt inte när jag slutar :) slutar la något vid 5 kanske? Det ska iaf bli väldigt kul!

Direkt efter stallet ska jag till min syster som Praoar som frisör, Hon ska styla mitt hår tror jag och typ färga mina ögonfransar eller något sådant var det, haha :)
Men somsagt, det kommer tidsinställda så bloggen och så kanske det kommer in några mobilbloggningar lite mitt i mellan så bloggen kommer fortfarande var uppdaterad!

Sen får jag la säga som alla andra snö? Seriöst, snö nu, Det var sommar vi ville ha inte mera snö och kallt och vinter? Kom igen, nu har man ju gått och taggat för att det äntligen har blivit lite finare väder som kommer helt plötsligt snö mitt i allt? Besviken på dig himmeln!

Nu ska jag stänga av datorn och komma i säng.
Puss, love u ♥



Gammal bild!
hade ingen annan ;)

/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0