Grilla- sommarkikk!

Hej!
Sitter på mitt rum och väntar på att maten ska bli kvar, vi grillar= sommar snaaaart!
haha vi grilla dock igår med men endååå :)

Imorgon tror jag det blir skola igen, vill verkligen dit(tror ni mig?), Jag tycker faktiskt det är ganska så kul i skolan, mest på rastena dock men haha endååå ;) älskar att vara med mina kompisar och det får jag ju vara med där. sen har inte vi så jätte jobbiga lektioner heller, så jag tycker det är väll helt okej i skolan.
Känns inte som ni kommer tro mig när jag skriver det? eller gör ni det? :)
kan erkänna att jag inte längtar till en sak.. att ta sprutan :/

ska titta ad jag ska ha på mig imorgon till skolan, så slipper jag gå upp så tidigt,
tjingeling badrig :)



/ebba




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0