Hej!

Hej!
Kom hem från stallet vid halv 4 och har precis duchat och sådant.
Red jackpot idag, eller skrittade honom i ungefär en halvtimma, trodde han skulle vara ganska pigg men han var väldigt lugn faktiskt. Han mår bra nu och ska ta det lugnt i en vecka nu och sedan ridas som vanligt igen :)

Snart ska jag och min syster åka bort och köpa pizza, det blir en lugn kväll med massa mys med bästa syster ikväll, godis och pizza och filmmys :)
Bloggar mera sedan tror jag, kanske inte blir världens bästa uppdatering men ska försöka slänga in ett inlägg till er :)

pusshej !



Dagens ridoutfit, jag:
tröja- vanlig köpt på ullared.
ridbyxor- john whitaker jeans köpta på stockholms horse show
ridstrumpor- CRW
skor- sadelkammaren

/ebba

Kommentarer
Postat av: Jonna

Japp det är mina små ponner ! :D <3 skit fin blogg !

2012-03-24 @ 18:08:30
URL: http://allahovarimarken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0