Hey and good bye!

Hej!
Har kollat Maria wern nu och ska hoppa i sängen nu, inget bb kollande idag. Får kolla imorgon på Tv4play, Orkade inte och vill inte bli så himmla trött som jag var imorse :)

Idag har det vart en as rolig dag och det brukar det inte vara på måndagar, mina kompisar har gjort mig glad, och sen kanske jag ska börja fotboll igen :) Saknat deeeet <3

Såg också när jag gick in på ridsport.se att klasserna jag ville hoppa på Påskhoppet är fulla, fick lite damp och blev arg att jag inte hade tatt dethär innan. Ligger iaf som reserv och tror jag kommer med, för imorse när jag kolla var inte alla fulla så tror att jag ligger typ högst upp på reserv listan :)

Nej förlåt för flummigt inlägg, bloggar mera imorgon + att min blogg.se app dampar sönder igen= dåligare uppdatering.

HEJDÅ!
sov gott !

image description

/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0