Sängeen nästa!

Tja bloggen!
Kom hem från stallet typ vid 8. Ridit två ponnysar, Jackpot skritta och trava fram ute och sedan gick jag in i ridhuset och red ett pass där inne, efter det gick jag ut och tog en galopp ute också. Han är sjukt mysig att rida på ute, dock har jag inte ridit så ''långt'' ute men endå. Känner mig ganska trygg på honom redan :)

Yes red jag direkt efter lektionen, hon var ganska seg. Red inte jätte länge då hon redan hade gått lektionen innan, så jag tog bara över henne efter. Yes är världens finaste shettis/a-ponny seriöst, hade hon vart typ c-ponny så hade det lätt vart min drömhäst ♥ Lekte lite med henne i ridhuset mest bara, Hade ju inte tänkt rida henne först utan det var ylva som frågade:)

Imorgon har jag studiedag men ska faktiskt praoa, ska jobba på ett dagis här i kode som heter Boken, ska bli jätte kul. Jobbar från 8-16, hinner kanske inte blogga innan, men ska försöka slänga in en mobilbloggning :)

Nej nu väntar sängen på miiiig,
Puss på er mina underbara läsare <3




/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0