Sorru:/

Sorru:/
Vart i skolan, sluta halv 4 och jag tog HVP-sprutan (asont gjorde den) och sen hängde två kompisar med mig hem och dom åkte hem vid 7. upptäckte att jag inte hade gjort någon läxa och eftersom jag är i stallet på torsdagar så hinner jag inte då och alla läxor ska in på fredag och jag fick då lite halvt panik , Gjort matte-läxan och Svenska-läxan, ska gå och lägga mig med spanska boken snart...

Imorgon blir de skolan först och sedan stallet, får se om jag rider då jag har fruktansvärt ont i armen efter sprutan. Hoppas jag kan rida honom iaf, rider jag honom så blir det ett pass i ridhuset och är det fint rider jag lite ute också :)

Nepp nu ska jag och min spanska-bok ta en dejt med min kudde,
hörs imorgon babe's ♥



/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0