SoRRy!

Tja bloggen och ni!
Sov hos Johanna inatt,orkade inte blogga igår.
Dagen igår var BÄST, Gjorde mina grejer ganska snabbt, och var klar innan johanna kom. När johanna kom så skulle vi fråga om vi fick rida ut, men therese tyckte att det var lite dumt eftersom deet är första gången hästarna kommer ut i år. Men hon sa att vi kunde rida på vår grus väg och ta en galopp och skritta och trava och så.

Vi börja att skritta och trava ute på grusvägen och sedan gick vi in i ridhuset och red litet pass där inne, När vi var klara därinne så gick vi ut och red på grusvägen. Vi börja med att trava, och sedan frågade jag johanna om vi skulle galoppera, men hon ville inte det riktigt,Jag frågade om jag fick galoppera själv, Hahaha det var riktigt kul asså. Haha stor SMILE på läpparna asså! :P

Candy var helt galen med johanna hon typ backa ner i diket och jag  vet inte vad hon bockade tydligen några gånger, Haha våårkänslor ;)



Jag/Jackpot Johanna/candy

Johanna är iväg och jobbar nuoch kommer la hem om ca 1 timme. Senare ska pappa hämta hos så sover johanna hos mig till imorgon :)

/ebba

Kommentarer
Postat av: Elin

varför red Johanna inte Torina ??

2012-03-04 @ 13:43:04
URL: http://elinotitan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0