Anonyma..

Deepshit, here we goo!

Jag har fått många elaka kommentarer på min blogg. Självklart så är det Anonyma personer. VÅGA stå för vad du säger. Ja jag rider på pessoa på Jackpot, Det är MITT beslut - Inte DITT. Det är verkligen inte djurplågeri, lär er innan ni kommenterar och ska leka experter - för det är ni verkligen inte! Har ni ridit Jackpot? nej. Har ni träffat honom? nej. vet ni hur jackpot fungerar? Nej.

Det man nästan blir argast på är att ni är somsagt ANONYMA. Ni vågar inte stå för vad ni skriver, Patetiska människor, töntigt. NI är personer som i slutändan inte kommer vara någon medans vi lever livet.

lev farligt, dö ung, kom till helvetet som en kung!

Byee




Kommentarer
Postat av: Sara

Jackpot fungerar ju jättebra pessoa, det är absolut INTE djurplågeri. Som på min förra häst Bubblan, var hon jättestark när man hade vanligt tvådelat. Så är det bara vissa hästar går bättre med pessoa!!! Bra skrivet!!<333

2012-05-22 @ 14:55:23
URL: http://ponnybruuudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0