Envisa Jag!

Hejsan!
Envisas endå med att blogga, var inte på humör förut. följde med kompisar hem förut, var och köpte glass och gotta oss i solen. Efter en stund gick vi till kvarndammen, sätter oss och pratar lite då jag får en sak på Instagram, matilda(min kompis) tar upp min mobil ur min ficka och glider ur händerna på henne och ner i vatten, får panik då jag ser min iphone ligga nere i vattnet..
Det gick bra, bara ljudet som försvan, just nu ligger mobilen i en påse ris. Annars får vi se vad som händer :)

Imorgon blir det först skola, hoppas på lika fint väder.
Efter skolan blir det hem och till skolan, rider Jackpot, blir ett markarbetes pass.

Men hörs imorgon, håller ni tummarna med mig att min mobil återuppstår?
Hahahahaha, hörs



/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0