Falsk!

Falska Personer... Hatar folk som är falska heeeela tiden, Sluta sitt och prata skit om din Bästa vän (eller det h*n tror) med din andra kompis. Berätta det för honom/henne istället för att sitta och prata massa skit.
Det kanske är svårt att säga sanningen jämnt men stör du dig på något säg det face 2 face. Jag börjar bli trött på det, jämnt får man höra bara skit,skit och skit.

Har ni någon gång blivit behandlad så? Har ni det?, Ingen människa i hela världen gillar skit snack, inte änns dom som sitter och pratar skit. Lägg ner!
Skulle ni tycka det är okej att behandlas sådär, skulle ni tycka det är kul att några sitter och snackar om dig om saker som inte änns är sanna?,  Skulle ni säga ja så tror jag verkligen inte på er. Det är inte kul att behandlas så och det vet jag för folk har behandlat mig sådär.. Sanningen kommer alltid fram, eller hur? :/
Hoppas att folk börjar ta åt sig nu, det är inte OK.



/ebba





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0