Godmorgon

Godmorgon!
Vaknade väldigt tidigt idag, legat i sängen och kollat youtube filmer. Pappa är på tomten idag så han kommer hem vid 2 ungefär och då kör han ut mig till stallet.
Vet inte riktigt vad det blir för ridpass än, får se vad jag har lust med när jag kommer till stallet :)

Ska skriva mer tidsinställda och fixa lite till på ett deepshit inlägg. Vet fortfarande inte om ja vill publicera det, det känns som jag har snott inlägget av någon - fast d har jag ju inte men gick in på en blogg lite senare på kvällen och läste ett nästan likadant. Det känns inte rätt då! Vill ni läsa det eller ska jag inte d? :/

Hörs senare!



oppss, gammal bild!

/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0