Godmorgon 18 maj!

Hello!
Godmorgon på er, har alla sovit gott? Det har jag iaf gjort.
Vaknade hyfsat tidigt idag, vid 9 ungefär. Gick ner och åt och så, har pluggat matte i kanske 1timme nu. Så tänkte att jag får väll blogga lite nu då.

Idag blir det plugg+packning, kanske somsagt sover hos emelie men tror inte d. Hon ska tävla sveland cup omg.2, så säger Lycka till - till dom! Förra gången gick ju asbra, 3:a i första klassen, 2:a i andra :)

Jag har även anmält mig till Lilla edets tävling den 9juni, Tagga. Denna tävlingen kör vi på placering, heller hur Jackpot? :)

Ska plugga lite nu, tjadå!



Nu kööööör vi JackPot!
K Ö R  B A R A  K Ö R !

/EBBA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0