Hejsan svejsan!

Heeeeej bloggen!
Nu är vi i Portugal som ni säkert vet, Pappa har köpt mobilt internet så nu kan vi blogga. Iaf just nu, är ju igentligen ''ledig'' från bloggen men tyckte att jag kan slänga in ett litet inlägg.
Vi har det iaf jätte bra här i Portugal, kom precis in från poolen har haft typ haft 40-50 grader i solen, hört att ni också har fint väder hemma i sverige. Bajsa ner er. Hahaha nej men hoppas vi kommer vara brunare än er iaf :)

Nu ligger jag och johanna i vårat eget rum i vårat mega stora hus, hehe.
Johanna skriver på sin engelska sak till skolan och jag sitter vid datorn, jag har också fått värmeutslag. Hatar d!

Imorgon blir det sooooola,bada och SHOPPING, jippi.
Vi hörs nog någon annan dag också, men somsagt jag är ''ledig'' från bloggen ett tag :)

Hörs

(vi kan inte lägga upp bilder)

/eran ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0