Hejsanhejsan!

Förlåt,förlåt,förlåt,förlåt,förlåt,förlåt
Igår var jag på Tomten hela dagen, fick verkligen träning att gå upp och ner för alla backar och skit. Var dock mest med min kusin, vi typ spelade Badminton hela dagen, det var jätte roligt. Vid 8:a tiden så åkte vi hem, var där välidgt lääänge, vi kom dit halv 10 på morgonen. Första som räknar ut hur många timmar vi var där får en länk.
Min kusin hängde med hem och sovde över hos mig, eftersom vi går i samma skolan&samma klass så får vi sova över hos varandra när vi vill :)

Idag var det måndag igen, dagarna går så sjuukt snabbt, kändes som det var måndag igår typ. Jaja, efter skolan så åkte jag,mamma&pappa och hjälpte min syster att flytta lite saker, hon har precis flyttat hemifrån och lägenheten är verkligen mysig, kände mig hemma direkt haha :D
Så på Lördag, efter tävlingen så ska jag med henne hem och sova där och ha tjejmys med henne, vi hyr la typ film och handlar godis och sådant, riktigt mysigt :)

Imorgon blir det först skolan, efter så ska jag med en kompis hem, så hörs nog inte på hela dagen imorgon, tyvärr bloggen men ni får vänta. Vill gärna hänga med vänner och så!

Ojjjj, måste välja kläder inför imorgon och gå och lägga mig så jag kommer komma upp imorgon, Syns imorgon världens bästa bloggläsare!
Puuuuuuuuuuws ♥



If you let me, Here's what i do, I'll take care of you.

/ebba

Kommentarer
Postat av: Lina

8 timmar och en halvtimma!;) tror jag.........<3

2012-05-08 @ 07:17:24
URL: http://lliinnaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0