Hemma tidigt!

Hejsan!
Kom hem för en timme sedan kanske, hemma hyfsat tidigt endå eftersom det är tävling imorgon och det är mycket att göra kvällen innan.
Red iaf Jackpot och det gick la bra, inte helt okej men det gick endå sådär bra. Therese tyckte att jag skulle hoppa typ 2 skutt på något lågt hinder så inte han har i huvudet förra tävlingen då jag flög av, han tvekade lite men det var helt mitt fel så ja.
Mamma var med mig och hjälpte mig idag, Tack Mamma! Hon mockade, fyllde vatten,fyllde höpåsar och flätade Jackpot!

Imorgon är det ju tävling på Valsäng rf, några bloggläsare som ska dit?
Ni får gärna komma fram och hälsa om ni ser mig, fota gärna också, älskar mina bloggläsare så kom gärna fram och hälsa om ni ser mig, jag bitts bara ibland :)
Jag och Jackpot rider för placering i ena klassen och dubbelnolla i andra!

Hörs senare!



bjuuuuder!

om ni är snälla och kommenterar minst 5 kommentarer så blir det ÖVERASKNING :D

Kommentarer
Postat av: SaraH

Oja, ja älskar överaskningar.. Jag kommenterar!! :)

2012-05-11 @ 21:38:48
URL: http://thesaraaaah.blogg.se/
Postat av: Emma Ruthagen

Finaste syster :) jag ska dit och kommer heja en massa på dig :)

Jag gillar överraskningar så jag vill med veta :) hihi älskar dig bästa !<3

2012-05-11 @ 21:54:34
URL: http://emmaruthagen.blogg.se/
Postat av: Lina

Älskar överraskningar!:) nyfiken chey här!! Fin blogg föresten!;)<3

2012-05-11 @ 22:47:09
URL: http://lliinnaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0