LÅNGLEDIGT!

Hejsan!
Förlåt för att jag inte har bloggat, igår sovde min kusin över hos mig och då ville jag inte blogga. Idag har jag vart i skolan, inte roligaste dagen men jag överlevde iaf.
Nu är jag Långledig, ledig imorgon+fredag sedan åker jag till portugal på Måndag och kommer hem måndagen därpå igen. Såååååå skööönt, men jag kommer sakna så mycket här hemma, kompisar,katterna,Bloggen och mest av allt Jackpot ♥ Kommer typ inte överleva.

Efter skolan har jag inte gjort så jätte mycket, klippt sönder ett par byxor som blev ASsnygga och snart ska jag sy dom för en sak har typ lossnat, ni kan få se dom på bild kanske senare annars imorgon :)

MÅSTE fixa klart alla tidsinställda för kommer ni ihåg när jag la upp en bild på alla inlägg som jag har gjort i utkast, Raderade alla dom så har inga kvar - lite typiskt men allting blev helt fel!
Så ska fixa några nya nu, hörs senare!



/EBBA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0