Tja!

Heejsan bloggen!
Sitter hemma vid datorn, kom hem för någon timma sedan.
Var ju och hälsade på min nya klass på Stora Höga, var la helt okej. Känner ju inte så många men d blir säkert bra. Gick runt och tittade lite, man kände sig ju inte lite liten när man mötte alla 9or,Hehe. Det var somsagt helt okej.
Kom tillbaka till skolan idag, kändes faktiskt gryyymt skönt. Vet verkligen inte varför men har la saknat alla goa vänner.
Efter skolan skulle ju jag till stallet men det blev aldrig så för de gick inga bussar och mamma&pappa kunde inte köra mig ut. Det var den enda dagen som jag skulle kunna få åka till stallet då min syster ska ha Jackpot på Torsdag igen. Har nämligen fullt upp och så, vill ni ha schema?

Onsdag - utvecklingssamtal+packa
Torsdag - Först skolan och sedan åka på skolresa till ärsta gård
Fredag - Är på Ärstad gård och kommer inte hem förräns på kvällen

Lördag... då får jag äntligen åka till stallet, saknat min beeebiiis så sjuukt mycket och nu dröjer det ennu några dagar. Bajskorv!



Ska bara göra en grej, bloggar om några minuter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0