Beeeeed time!

Ligger nerbäddad i sängen nu & kollar på håkan bråkan's julkarlender - mysigt, mysigt. Hade snart tänkt sova, vill inte komma i säng så sent, måste verkligen vända tillbaka dygnet nu för annars kommer jag aldrig orka gå till skolan på tisdag.. Sena nätter & sena mornar.. funkar inte. Så tänkte lägga mig i tid.. fast i tid & i tid.. klockan 12.. nej inget bra haha :) 
 
Imorgon ska jag försöka komma upp tidigt så jag iallafall börjar komma upp tidigt. Ska även åka & titta på starlets box, har inte varit i stallet där hon ska stå ännu. Eller jo det har jag ju, för 3 år sedan.. då jag hade en liten minishettis där på foder ;) 
Så det är ju inplanerat, annars så händer det nog inget speciellt? Tror jag inte, ska kanske ut till mitt gamla stall & lämna paket, vet dock inte om vi skulle göra det imorgon, men ah :) 
 
Nu ska jag sova, puss & kram.
 
 
Finfina starlet <3
 
/ebba

Kommentarer
Postat av: Ida

SV: När jag hade en android mobil hade jag en som hette häst sounds men nu när jag har en iphone så heter den horse piano :)

2013-01-06 @ 10:24:54
URL: http://gartunarider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0