Heeeeeelllllooooo <3

Somnade såklart grymt sent igår & sedan vaknade jag halv 1 imorse. Idag är det Måndag, vilket betyder att skolan börjar imorgon.. ska blir roligt att träffa kompisar & så men inte skolan direkt. Men så snabbare det blir tisdag så är det så långt tills Starlet kommer hem ;) 
 
Ska snart ta på mig kläder & göra mig iordning för när pappa kommer hem så ska vi åka & handla lite saker till starlet, med mat & spån & så. Ska försöka uppdatera så bra jag kan. 
Sedan när jag kommer hem så ska jag städa mitt rum.. & så tror & hoppas jag att min kingsland tröja ligger i posten också :) edit: Precis när jag hade skrivit klart förra meningen så ropar mamma att posten kom & där låg min kingsland :D (ni får se bild på den senare) 
 
Nu ska jag göra mig iordning för vi ska snart åka, pusshej <3
 
 
/ebba
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0