Hemma!

Kom hem för en stund sedan, har hjälpt mamma att ta ner julen för det är ju dax.. :( Har även lekt..? ja, jage typ? med min katt som är svin lat & vägrar springa hahaha. Har även fixat en annan sak som jag ska berätta nu! 
 
Från & med fredag kväll slutar jag blogga här på ebbaahansen.blogg.se & kommer fortsätta på min nya blogg - ebbahansen.blogg.se. Det skiljer ett a efter ebba. 
Jag bloggar ju självklart kvar på blogg.se men jag valde att börja en ny blogg för att på fredag kommer min nya ponny hem - starlet.. Jag kände att det blev lite rörigt här, då ALLA 2000 gamla inlägg som är skrivna här kommer upp & massa sådant.
 
www.ebbahansen.blogg.se kommer ni kunna läsa om mig & starlet, tävlingar & träningar, tips & åsikter. Ny & stilren design kommer att göras & vi siktar mot toppen? eller hur? :) Det kommer inte bli en häst blogg men eftersom jag är i stallet varje dag sen så kommer det handla mycket om hästarna men det är INTE en hästblogg. Det handlar även om mig & mitt liv. 
 
 
Där fick ni veta lite vad som kommer hända på fredag, det har varit planerat sedan provridningen på starlet, kändes rätt så. 
Skolan gick snabbt, chillat med kompisar & så. Ganska lugnt har det varit, inte gjort så mycket & det är ju väldigt skönt :) Har iallafall inga läxor & det är typ ännu skönare, ska inte göra så mycket nu. Typ blogg & fixa med andra designen på den andra bloggen. Dock kan jag inte göra så mycket för starlet & jag ska fotograferas & så innan till headern & så. Sedan ska jag fråga någon annan som är lite bättre :) Så det blir nog toppen! 
 
vi hörs om en stund iallafall!
 
/ebba
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0