Myyysfredag!

Ligger uppe i min säng & gör absolut ingenting. Har precis kollat en grym film - crossroads, heter den. Tillsammans med min syster & en underbar god varm choklad med grädde & marshmallows - gott. Har haft en riktigt mysfredag ihop med min syster & snart ska jag gå ner & titta på gladiatorerna (som har hållt på ett tag) <3
 
Efter gladiatorerna så ska jag faktiskt gå & lägga mig, ska ju upp tidigt imorgon & provrida en ponny - taggad till tusen. Har längtat efter detta nu. Sedan ska vi bort till mammas & pappas kompispar. 
 
Men vi hörs innan jag går & lägger mig, pusshej <3
 
 
Erkänn den ser god ut? & jag kan erkänna att den var jävligt god haha! 
 
/ebba
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0