Sämre än sämst..

Vill börja detta inlägget med att säga förlåt för usel uppdatering & sedan kan jag ju säga hej, så hej! Ligger nerbäddad under ett varmt gott täcke & myser framför grinchen.. mysigt mysigt. 
Vid 1 idag så åkte jag, mamma & pappa upp & tittade på det nya stallet & kolla min box. Är verkligen en grymt fint stall & jag tror verkligen detta kommer bli bättre än bäst :) Sedan var vi även ute i gamla stallet, lämnade lite paket & så var jag ju tvungen att pussa lite på jackpot också <3 
 
Sedan när vi kom hem så hoppade jag ner i soffan med pizza - gott & en bra film. Sedan så somnade jag även en liten stund, så nu lovar jag er att jag aldrig kommer sova.. suck. 
 
Iallafall så längtar jag sönder tills på fredag då starlet kommer hem till oss! Ska upp på torsdag & fixa boxen & fixa allt annat & sen på fredag kommer hon - jiiiippppiieee :D 
Jag undrar verkligen hur många gånger 'jag längtar tills på fredag' kommer stå i bloggen denna veckan hahaha! 
 
 
Jag ska faktiskt snart ta & sova, för imorgon är det sista gången man får sova ut på ett tag för på tisdag börjar skolan igen.. suck på det med. Seriöst, varför ska loven gå så galet snabbt igentligen? :( 
 
Imorgon så ska jag & pappa åka upp till granngården, tror jag det hette? & köpa lite spån (eller pellets som vi ska ha) & även lite spannar till mat & sådant :) Men annars så händer det inget speciellt, tror jag inte? 
 
Tror även att min kingsland tröja kommer på posten imorgon - yeaah! Ni får se bild imorgon eller på tisdag (beroende på när den kommer) :) 
 
Okej, känns som detta inlägget handlade om allt & inget haha. Men jag uppdaterar mera soon, puss på er mina fina <3
 
/ebbs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0