Sleep time..

Hejsan! Råkade logga in & blogga på min 'nya' blogg förut (som har ''premiär'' imorgon) därför blev det ett ganska sent inlägg, förlåt för det! Ska iallafall snart gå & lägga mig & titta på en ny julkarlender 'trolltider', jag är ett fan av julkarlendrar & det är typ det bästa med vintern, eller nästbästa, julafton först :) 
 
Ville iallafall gå in här & säga hej & godnatt innan jag somnade. Imorgon är det Torsdag. Slutar halv 3 & efter det ska jag hem & sedan till stallet. Ska fixa med Starlet's box & lite så - Det blir skönt att få något att göra, har varit svin tråkigt nu när jag inte haft någon häst, typ ligga hemma.. men imorgon blir säkert en bra dag & torsdag betyder ju såklart en annan sak också, kan någon gissa? självklart! 1 dag kvar tills Starlet kommer hem :) 
Kommer även att publicera ett inlägg på den nya bloggen imorgon klockan 19:00 & sedan bloggar jag där! 
 
Vi hörs imorgon, pusshej <3
 
 
/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0